Domov › Diskusné Fóra › Pomoc: iPad, iPhone, iPod, iTunes › Problém s aktualizáciou nových app a ich kupou
- This topic has 7 odpovedí, 4 hlasy, and was last updated pred 9 years, 1 months by ????.
-
AutorPríspevky
-
4. októbra 2015 o 9:09 #106465Tomas06Účastník (Participant)
Dobrý deň..nedokážem stiahnuť žiadnu novú app a aktualizovať staré app ktoré už mám v iPade a iPhone..vypisuje mi že nastal problém s fakturáciou môjho predchádzajúceho nákupu..v banke mi nevedia pomôct, cez banking nemám žiadnu čakajúcu alebo nezrealizovanu platbu..pri platbe mi vypisuje že bol spôsob platby odmietnuty, mám zadať iný spôsob platby..karta je v poriadku, expiracia až na budúci rok..už fakt nevím čo mám robiť..najviac mi to robí problémy s app ktoré fakt potrebujem a nedajú sa aktualizovať z tohto dôvodu..dik za každú jednu konštruktívnu radu. T
6. októbra 2015 o 23:42 #411707Te100steronÚčastník (Participant)Ten isty problem nastal aj u mna. Na apple ID mam nahodenu kartu svojho druheho uctu, z ktorejo platim zahranicne platby a kupujem aplikacie. Vzdy tam poslem vopred sumu, ktoru budem platit. Naposledy som si tam poslal 15 € lebo som si siel zakupit duet display. Ked mi prisli peniaze, zrealizoval som nakup, vsetko prebehlo ok, duet mi funguje. Teraz, asi po tyzdni som siel aktualizovat aplikacie a presne tento problem, ktory pises. Navyse na ucte je suma 13,95€ maximalne cudne, lebo nic za 1,05€ som nekupoval, nemam taku polozku ani na vypise. A 15,00 eur mi neodislo z uctu tiez… Napada ma, ci si apple nestrhol nejaku kontrolnu platbu, cim mi znizil sumu na ucte pod hodnotu kupovanej aplikacie, co sposobilo, ze platba pre nedostatok financnych prostriedkov nebola zrealizovana.
7. októbra 2015 o 9:50 #411717bawyModerátorTe100streron: presne takto to prebieha pokiaľ sa účet a platby používajú pasívne AD-HOC keď si pošleš presnú sumu… apple si vždy najprv účet overí ( strhne +-euro) a potom stiahne za platbu takže silne predpokladám, že to je aj tvoj prípad, pre zamedzenie si na účet vždy nechaj o 2€ viac oproti nákupu a nemal by si mať problém.
7. októbra 2015 o 12:42 #411721Te100steronÚčastník (Participant)bawy: ale ja som ten ucet uz cez apple pouzival x-krat a nebol s tym problem. Nechapem preco mi apple opat strhol platbu. A vrati mi ju vobec? lebo takuto platbu som uz robil na zaciatku, ked som si zariadenie kupoval. Chapem, keby zmenim kartu, ze ju potrebuje overit, ale nic sa nemenilo.
7. októbra 2015 o 12:53 #411723????Účastník (Participant)to neni strhnuta platba, to je rezervacia, ktora sa vrati nazad, mozes si ceknut ucet
7. októbra 2015 o 16:38 #411735bawyModerátorako piše s3030150, je to len rezervácia ktorú na účte nevidíš, ale v skutočnosti platba neodíde, apple tak raz za čas účet kontroluje, je to bežné a už niekoľko krát mi to robilo pri rovnakej karte.
7. októbra 2015 o 18:48 #411745Te100steronÚčastník (Participant)Ach tak. To som nevedel. Kazdopadne dakujem za info :)
7. októbra 2015 o 19:15 #411746????Účastník (Participant)ide vpodstate o docasnu rezervaciu na karte, aby zistili, ci karta je funkcna a kryta (v pripade kreditky). tie peniaze sa vratia nazad. robi to ale pri kazdom pridani karty, preto odporucam tu kartu v AppleID ucte mat furt zaregistrovanu.
ale je pravda, ze pocas tej rezervacie je disponibilny zostatok znizeny o tie cca 1-2eur -
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.