“Your payment method was declined.”

Domov Diskusné Fóra Pomoc: iPad, iPhone, iPod, iTunes “Your payment method was declined.”

Zobrazujú sa 4 príspevky - 1 až 4 (z celkového počtu 4)
  • Autor
    Príspevky
  • #104526
    Muška
    Účastník (Participant)

    Potrebujem radu, chcela som update aplikácie, samozrejme ma to vyhodilo, že mám obnoviť informácie o mojej VISA karte spravila som to a vyhodilo mi “Your payment method was declined. Please enter another payment method.”
    Našla som sama kde je problém, počas víkendu som si kúpila – stiahla aplikáciu, ale akurát keď prebiehala transakcia tak bola odstávka systému v banke, číže dlžím apple peniaze. Konzultovala som to s bankou, spravila som zmeny v nastaveniach, aby prijali moju kartu VISA, ale stále nefunguje a vypisuje mi, mi danú vetu v angline. A ešte veľké šťastie, teraz sa neviem pripojiť na môj ID účet cez iPhone, iPad ani cez Desktop, kde mi vypisuje iTunes je dočasne nedostupný.

    #402594
    miskosvk
    Účastník (Participant)

    Oficialne riesenie je napisat na iTunes support a napisat im ze by si si rada nechala tu kartu odblokovat zo strany Apple , ze uz si si vyriesila problem s bankou. Odblokuju ti to a bude to fungovat ako predtym.

    iTunesStoreSupport@apple.com

    Call Apple Support: 0800 004640
    09:00 to 16:00 (Monday through Friday)

    #402612
    Muška
    Účastník (Participant)

    Ďakujem za radu, ale už sa vôbec nedokážem pripojiť na svoje ID konto, neustále mi vypisuje,že nie je možné sa pripojiť na iTunes konto a nedokážem riešiť danú vec.

    #402615
    iwans
    Účastník (Participant)

    Treba vydržať, Apple má momentálne nejaké problémy s iTunes Store aj s App Store, ľudia sa na ne vôbec nevedia pripojiť. Kým to nevyriešia, je zbytočné sa snažiť…

Zobrazujú sa 4 príspevky - 1 až 4 (z celkového počtu 4)
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.