Toto sú štyri farebné prevedenia, v ktorých uvidíme iPhone 16 Pro

Po uplynulých rokoch, kedy to Apple pri prémiových modeloch iPhonu skúšal s originálnymi farbami, sa zrejme znovu vráti ku klasike. Všetko totiž naznačuje tomu, že iPhone 16 Pro sa bude predávať v novej oranžovkastej farbe. Tento nový, intenzívny odtieň by mal niesť pomenovanie Púštna titanová alebo Desert Titanium.

Samotný odtieň tak nie je úplne zlatý, z dostupných odtieňov k nemu však má najbližšie. Zároveň to predstavuje návrat ku klasike, keďže iPhone 15 Pro patrí k tomu malému množstvu výnimiek, kde sa telefón nepredával v zlatej verzii. Užívatelia majú totiž na výber jedine z bielej, tmavej, striebornej a modrej verzie.

Názov nového farebného prevedenia vyniesol na internet užívateľ Majin Bu, ktorý opäť priblížil túto informáciu spolu s fotkou kamerových sklíčok pre novú generáciu iPhonu. Samotný Bu vraví, že táto farba bude mať blízko k zlatej verzii iPhonu 14 Pro, a zároveň má byť rovnako „diskrétna a hlboká“ ako fialová verzia posledného mobilu s Lightning konektorom.

Ako však bude táto farba vyzerať, ukazuje internetu iný užívateľ. Tentoraz je to už legendárny Sonny Dickson, ktorý sa dostal do popredia ešte v dobe pred predstavením iPhonu 5c a iPhonu 5s. Treba doplniť, že sa jedná o makety, nie o funkčné modely, preto je možné, že sa v konečnom dôsledku budú mierne líšiť. Samotný odtieň má z fotky pomerne blízko k niekdajšiemu ružovo zlatému 12″ MacBooku, ktorý síce na fotkách vyzeral ružovo, v praxi mal však skôr oranžový nádych.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Sygic predstavuje novinky v navigácii pre autá a hovorí o navigačných trendoch na rok 2025

Sygic, jedna z najobľúbenejších navigačných aplikácií na svete, predstavuje zaujímavé aktualizácie svojej Sygic GPS Navigácie a zároveň predpovedá kľúčové trendy na rok 2025. Aplikácia, ktorá sa pýši priemerným počtom 1,8 milióna aktívnych používateľov mesačne, pokračuje v inováciách a zlepšovaní používateľskej skúsenosti.