Toto sú štyri farebné prevedenia, v ktorých uvidíme iPhone 16 Pro

Po uplynulých rokoch, kedy to Apple pri prémiových modeloch iPhonu skúšal s originálnymi farbami, sa zrejme znovu vráti ku klasike. Všetko totiž naznačuje tomu, že iPhone 16 Pro sa bude predávať v novej oranžovkastej farbe. Tento nový, intenzívny odtieň by mal niesť pomenovanie Púštna titanová alebo Desert Titanium.

Samotný odtieň tak nie je úplne zlatý, z dostupných odtieňov k nemu však má najbližšie. Zároveň to predstavuje návrat ku klasike, keďže iPhone 15 Pro patrí k tomu malému množstvu výnimiek, kde sa telefón nepredával v zlatej verzii. Užívatelia majú totiž na výber jedine z bielej, tmavej, striebornej a modrej verzie.

Názov nového farebného prevedenia vyniesol na internet užívateľ Majin Bu, ktorý opäť priblížil túto informáciu spolu s fotkou kamerových sklíčok pre novú generáciu iPhonu. Samotný Bu vraví, že táto farba bude mať blízko k zlatej verzii iPhonu 14 Pro, a zároveň má byť rovnako „diskrétna a hlboká“ ako fialová verzia posledného mobilu s Lightning konektorom.

Ako však bude táto farba vyzerať, ukazuje internetu iný užívateľ. Tentoraz je to už legendárny Sonny Dickson, ktorý sa dostal do popredia ešte v dobe pred predstavením iPhonu 5c a iPhonu 5s. Treba doplniť, že sa jedná o makety, nie o funkčné modely, preto je možné, že sa v konečnom dôsledku budú mierne líšiť. Samotný odtieň má z fotky pomerne blízko k niekdajšiemu ružovo zlatému 12″ MacBooku, ktorý síce na fotkách vyzeral ružovo, v praxi mal však skôr oranžový nádych.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPhone 16e

Tak ako sa čakalo, Apple naozaj predstavil nový vstupný model do svojej ponuky. Firma ho však začala predávať pod menom iPhone 16e.
Apple Maps
pokračovanie článku

Apple Maps možno začnú zobrazovať reklamy

Niet divu, že Apple sa eventuálne pokúsi monetizovať väčšinu svojich služieb. No zatiaľ čo niektoré služby vyslovene vyžadujú aktívne predplatné, iné si budú musieť na seba zarobiť same, v záujme zachovania bezplatnosti.