Spoločnosť už skôr vyhlásila, že ponúkne viac ako 150 filmov v 3D, ako aj mnoho zážitkov druhu Apple Immersive Video. Rovnako však uviedla aj podporu pre niektoré streamovacie aplikácie. O čo pôjde?
Apple uvádza, že užívatelia môžu očakávať v kvalitnejšej podobe nové a pripravované filmy a seriály z dielne Apple TV+, ale aj pohlcujúcejší zážitok pri používaní populárnych streamovacích služieb. Menovite môžu užívatelia už pri spustení obchodu očakávať tieto:
- Amazon Prime Video
- Crunchyroll
- Discovery+
- Disney+
- ESPN
- Fubo
- IMAX
- Max (HBO, pozn. red.)
- MLB
- MUBI
- Paramount+
- Peacock
- PGA Tour
- Pluto TV
- Red Bull TV
- TikTok
- Tubi
Kapitolou samou o sebe je aplikácia Disney+. Tá ponúkne štyri ikonické prostredia, do ktorých sa užívatelia môžu ponoriť a premeniť ich na kinosály. Patrí k nim divadlo El Capitan Theatre v Hollywoode, veža (Marvel’s) Avengers Tower s výhľadom na Manhattan, kokpit stíhačky Lukea Skywalkera s výhľadom na západ slnka na Tatooine a napokon aj Oddelenie strašenia z Príšeriek s.r.o.
Apple tiež prezentuje štvoricu 180-stupňových 3D dokumentov v 8K rozlíšení. Pôjde o celebritný dokument Alicia Keys: Rehearsal Room, atletický dokument Adventure a dvojicu prírodopisných dokumentov Wild Life a Prehistoric Planet Immersive.
Treba pritom dodať, že Netflix nebude mať k dispozícii natívnu aplikáciu pre Vision Pro. Platforma prostredníctvom svojho hovorcu pre Bloomberg potvrdila, že užívatelia budú môcť sledovať obsah cez internetový prehliadač rovnako ako na Macu. Pritom v lete 2023 to vyzeralo, že užívatelia budú mať k dispozícii iPad verziu aplikácie.
Rovnaký postoj zaujali aj ďalší dvaja giganti. YouTube ani Spotify nevyvíjajú natívne aplikácie pre Vision Pro. Rovnako tak neumožnia užívateľom používať iPad verzie aplikácie na headsete. Obe služby tak bude možné používať iba s použitím internetového prehliadača (Safari).
Zdroj: Bloomberg