Spoločnosť Apple a autorizované servisy o probléme vedeli už dlhší čas, prejavoval sa však najmä na hodinkách Apple Watch Series 9 a Apple Watch Ultra 2. Hoci to mohlo pôsobiť ako hardvérová chyba, v skutočnosti ide o chybu v softvéri, ktorá má jednoduché riešenie – a to tvrdý reštart hodiniek. Ten sa dá spraviť podržaním bočného tlačidla a Digitálnej korunky po dobu 10 sekúnd a uvoľnením, keď sa na obrazovke zjaví logo Apple.
Situácia bola pôvodne riešená výmenou zariadenia za nový kus. Softvérová chyba bola zrejme definitívne odstránená v aktualizácii watchOS 10.4 a Apple preto odporúča servisným technikom aj zákazníkom, aby si preverili, či je na hodinkách nainštalovaná najnovšia verzia operačného systému. Problém sa pritom podľa spoločnosti netýkal iba aktuálnych modelov, ale aj Apple Watch Series 8, Series 7 aj prvej generácie modelu Ultra.
Zdroj: MacRumors