Spoločnosť tak učinila viackrát v minulosti. Pri iPhone 7 a iPhone 8 to bola Product(RED) verzia, aj keď tam šlo skôr o špeciálnu udalosť, než o náznak akéhosi trendu. Na jar 2021 však Apple začal predávať fialový iPhone 12 a iPhone 12 mini, rok nato predstavil zelené farebné variácie pre celú produktovú líniu iPhone 13. Minulý rok sa situácia zopakovala so žltým iPhone 14 a iPhone 14 Plus. Tento rok tomu však tak nie je a vyzerá to, že ani nebude.
Apple totiž zvykol využívať túto taktiku na posilnenie predajov v dobe, kedy už bol viac-menej uspokojený dopyt po jeho aktuálnych telefónoch, a potreboval ho niečím obnoviť v polovici cyklu. Zdá sa však, že pri popularite súčasnej línie, na čele s iPhone 15 Pro, je takáto stratégia zbytočná. Tvrdí to aj čínsky leaker Instant Digital na sieti Weibo. Jeho tvrdenie možno podložiť aj tým, že do vydania nových mobilov zostáva menej ako pol roka, ale aj tým, že Apple už stihol na trh uviesť nové farebné variácie remienkov pre Apple Watch aj obalov pre iPhone.
Zdroj: MacRumors