O úspechu headsetu sa už pred pár dňami nechal počuť analytik Ming-Chi Kuo. Ten uviedol, že len počas prvého víkendu, kedy boli predobjednávky aktívne, Apple predal niečo medzi 160 až 180 000 kusmi. S odvolaním na svoje zdroje však uverejnil portál MacRumors informáciu, že číslo je ešte vyššie. Portál zverejnil informáciu, že v priebehu 10 dní od spustenia predobjednávok bolo predaných približne 200 000 kusov tohto zariadenia. Hoci ide o okuliare s rozšírenou realitou, Apple ich predáva ako priestorový počítač. Benefitom v porovnaní s inými platformami je potom jednoznačne prepojenie s ekosystémom ostatných produktov v ponuke tohto gigantu, vrátane App Store.
Čo sa týka samotnej predajnej ceny, tá začína na 3 499 dolároch a v závislosti od konfigurácie rastie na 3 899 dolárov. K tomu sú k dispozícii kontaktné šošovky ZEISS, kde čitateľské stoja 99 dolárov a predpísané 149 dolárov. Apple zároveň dodáva, že šošovky môžu, ale aj nemusia, byť pokryté zdravotným poistením zákazníka, v závislosti od toho, akú poisťovňu má. Či takáto možnosť bude platiť aj v iných krajinách, kde sa začne Vision Pro predávať v priebehu roka, nie je zatiaľ jasné. V prípade, že si užívateľ zakúpi headset so šošovkami, získa tiež možnosť bezplatného gravírovania. Napokon je k dispozícii aj poistenie AppleCare+ s cenou 499 dolárov.