Vráti sa 12″ MacBook v novej podobe?

V súvislosti s budúcimi počítačmi značky Apple sa hovorí najmä o 15″ MacBooku Air. Po takmer 10-tich rokoch špekulácií by sa tak tento produkt konečne mohol stať realitou už v priebehu roka 2023.

Kórejský blog Naver však tvrdí, že spoločnosť by mohla tento rok uviesť ešte jednu nečakanú novinku. A tou by bol nový 12-palcový MacBook. Teda skôr experimentálne zariadenie, ktoré Apple vydal v roku 2015 ako predzvesť budúceho MacBooku Air. Ponúkal totiž všetko to, čo užívatelia chceli: Retina displej, USB-C pripojenie, väčší trackpad. Neželaným bonusom bola klávesnica s Butterfly mechanizmom. Vďaka nej síce mohol byť počítač tenší, ale technológia bola kazová a po niekoľkých rokoch sa Apple opäť vrátil k štandardnému mechanizmu, ktorý fungoval spoľahlivo celé desaťročia.

Užívateľ s prezývkou yeux1122 tvrdí, že Apple zvažuje znovu predstaviť toto zariadenie. Všetko je zatiaľ v prípravnej fáze a finálne rozhodnutie, či produkt uzrie svetlo sveta, padne v druhej polovici tohto roka. Treba tiež dodať, že kórejský blog nie je jediný, ktorý vraví o tomto produkte. Už minulý rok sa na jeho adresu vyjadrili popredné mená Apple komunity, Mark Gurman a Ming-Chi Kuo. Prvý menovaný najprv tvrdil, že Apple zvažuje uvedenie produktu, pričom k jeho predstaveniu by malo dôjsť na prelome 2023 a 2024. Minulý mesiac svoje tvrdenie upravil a tvrdí, že 12″ MacBook nie je súčasťou krátkodobých plánov. Medzičasom Ming-Chi Kuo vyhlásil, že nemá vedomosť o príprave takéhoto zariadenia.

Zdroj: Naver; MacRumors

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPhone 16e

Tak ako sa čakalo, Apple naozaj predstavil nový vstupný model do svojej ponuky. Firma ho však začala predávať pod menom iPhone 16e.
Apple Maps
pokračovanie článku

Apple Maps možno začnú zobrazovať reklamy

Niet divu, že Apple sa eventuálne pokúsi monetizovať väčšinu svojich služieb. No zatiaľ čo niektoré služby vyslovene vyžadujú aktívne predplatné, iné si budú musieť na seba zarobiť same, v záujme zachovania bezplatnosti.