Opravy MacBookov meškajú pre nedostatok dielov.

Apple pristúpil k možnosti pre zákazníkov zobrať si servisované zariadenie zatiaľ naspäť.

Pokračujúce problémy s dodávkami materiálu sa okrem chystaných noviniek nevyhli ani servisu. Riešením, ktoré kalifornské jablko klientom ponúka, je vziať si produkt, ktorého oprava pre chýbajúce diely môže trvať dlhšie, naspäť. Po naskladnení komponentov bude zákazník informovaný možné servis dokončiť. Na vrátenie do servisu budú mať päť dní, inak sa úkon zruší.

Nové pravidlo platí pre vybrané lokality a záleží na rozhodnutí servisného strediska, či bude konkrétny zákazník spĺňať podmienky. Možnosť zobrať si zariadenie späť so sebou sa týka primárne funkčných produktov v používateľnom stave.

Nedostatok dielov je najmä pre vybrané MacBooky Pro a MacBooky Air – napríklad batéria, klávesnica, vnútorné šasi. V prípade týchto súčiastok môže čakacia lehota dosiahnuť niekoľko týždňov.

zdroj: MacRumors

cover: Unsplash / Nikolai Chernichenko

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Bude John Ternus skutočne novým CEO spoločnosti Apple?

Apple začal v ostatných mesiacoch stavať do popredia postavu Johna Ternusa, šéfa hardvérového inžinierstva. Vo svojej pozícii je tak prakticky priamo zodpovedný za súčasné produkty firmy. Ozývajú sa však kritické hlasy, podľa ktorých by nemusel byť najlepšou voľbou na nástupcu Tima Cooka.