Dvojica nových spotov prezentuje odolnosť iPhonu 13

Apple dnes prostredníctvom svojho YouTube kanálu zverejnil dve reklamy zamerané na ochranu svojho smartfónu pred rôznym poškodením.

V prvom videu s názvom Shake hrá hlavnú rolu pes, ktorý si užíva osvieženie v bazéne počas horúceho letného dňa a následne poriadne preverí odolnosť iPhonu voči pošpliechaniu.

Druhý zo spotov s názvom Edge nás zavedie do apartmánu, kde je iPhone položený nebezpečne blízko hrany stola. Ako to už býva, telefón začne zvoniť a vibrácie ho postupne zhodia zo stola na podlahu s hlasným nárazom. Vďaka Ceramic Shield ochrane však zariadenie odolá poškodeniu.

Obe reklamy sú čerstvým prírastkom do série Relax, it’s iPhone, v rámci ktorej Apple priebežne prezentuje rôzne aspekty svojho smartfónu.

zdroj: Apple

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple Intelligence vstúpi do EÚ v apríli 2025

Zdá sa, že redesignovaný Mac mini je najväčšou tohtoročnou novinkou, inak sa všetko nesie v duchu príprav na hardvér kompatibilný s Apple Intelligence. Lenže tá bola ohlásená iba pre krajiny mimo EÚ vzhľadom na lokálne regulácie.