Spot, ktorého názov odkazuje na číslo núdzovej linky v USA, obsahuje viacero zaznamenaných hovorov, ktoré vďaka smart hodinkám skončili šťastne.
Môžete tak napríklad počuť ženu, ktorá mala autonehodu a ostala uväznená v aute, ktoré sa zapĺňa vodou, či muža na paddleboarde, ktorého prúd zaniesol na šíre more.
V závere reklamy sa dozvieme, že všetci protagonisti boli úspešne zachránení – aj vďaka telefonátu z ich Apple Watch na núdzovú linku. Hodinky majú funkciu, ktorá ich majiteľa rýchlo prepojí so záchranármi, ktorú možno využiť stlačením a podržaním bočného tlačidla a následným potiahnnutím SOS slideru, ktorý sa objaví na obrazovke.
Najefektívnejšie táto možnosť funguje na cellular modeloch. V prípade Wi-Fi verzií je potrebné pripojenie k známej sieti či blízkosť iPhonu.
zdroj: Apple