Apple Watch a ich schopnosť zachrániť život sú témou novej reklamy

Kalifornské jablko na svojom YouTube zdieľalo nové video s názvom 911.

Spot, ktorého názov odkazuje na číslo núdzovej linky v USA, obsahuje viacero zaznamenaných hovorov, ktoré vďaka smart hodinkám skončili šťastne.

Môžete tak napríklad počuť ženu, ktorá mala autonehodu a ostala uväznená v aute, ktoré sa zapĺňa vodou, či muža na paddleboarde, ktorého prúd zaniesol na šíre more.

V závere reklamy sa dozvieme, že všetci protagonisti boli úspešne zachránení – aj vďaka telefonátu z ich Apple Watch na núdzovú linku. Hodinky majú funkciu, ktorá ich majiteľa rýchlo prepojí so záchranármi, ktorú možno využiť stlačením a podržaním bočného tlačidla a následným potiahnnutím SOS slideru, ktorý sa objaví na obrazovke.

Najefektívnejšie táto možnosť funguje na cellular modeloch. V prípade Wi-Fi verzií je potrebné pripojenie k známej sieti či blízkosť iPhonu.

zdroj: Apple

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPhone 16e

Tak ako sa čakalo, Apple naozaj predstavil nový vstupný model do svojej ponuky. Firma ho však začala predávať pod menom iPhone 16e.
Apple Maps
pokračovanie článku

Apple Maps možno začnú zobrazovať reklamy

Niet divu, že Apple sa eventuálne pokúsi monetizovať väčšinu svojich služieb. No zatiaľ čo niektoré služby vyslovene vyžadujú aktívne predplatné, iné si budú musieť na seba zarobiť same, v záujme zachovania bezplatnosti.