Apple vďaka silnému dopytu po iPhone 13 zväčšuje svoj trhový podiel v Číne

Značke aj napriek slabším predajom, ktoré sa týkajú miestneho trhu ako celku, patrí väčšia časť trhu.

Podľa novej analýzy od Strategy Analytics, sa počas každoročného online nákupného festivalu v krajine predalo 14 miliónov smartfónov, pričom šlo o štvrtinu menej ako pred rokom. Domáce značky ako Xiaomi, Vivo či Oppo zaznamenali významné prepady v číslach predajov. Apple naopak ostal stabilný.

iPhone 13 je v Číne stále žiadaným modelom a to aj napriek problémom s dodávkami vo výrobe. Od tohtoročnej generácie Apple smartfónu sa očakáva, že udrží nastavený kurz. Už v septembri by sme sa mali dočkať štvorice nových modelov iPhonu 14.

zdroj: Strategy Analytics

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPhone 16e

Tak ako sa čakalo, Apple naozaj predstavil nový vstupný model do svojej ponuky. Firma ho však začala predávať pod menom iPhone 16e.
Apple Maps
pokračovanie článku

Apple Maps možno začnú zobrazovať reklamy

Niet divu, že Apple sa eventuálne pokúsi monetizovať väčšinu svojich služieb. No zatiaľ čo niektoré služby vyslovene vyžadujú aktívne predplatné, iné si budú musieť na seba zarobiť same, v záujme zachovania bezplatnosti.