Apple vďaka silnému dopytu po iPhone 13 zväčšuje svoj trhový podiel v Číne

Značke aj napriek slabším predajom, ktoré sa týkajú miestneho trhu ako celku, patrí väčšia časť trhu.

Podľa novej analýzy od Strategy Analytics, sa počas každoročného online nákupného festivalu v krajine predalo 14 miliónov smartfónov, pričom šlo o štvrtinu menej ako pred rokom. Domáce značky ako Xiaomi, Vivo či Oppo zaznamenali významné prepady v číslach predajov. Apple naopak ostal stabilný.

iPhone 13 je v Číne stále žiadaným modelom a to aj napriek problémom s dodávkami vo výrobe. Od tohtoročnej generácie Apple smartfónu sa očakáva, že udrží nastavený kurz. Už v septembri by sme sa mali dočkať štvorice nových modelov iPhonu 14.

zdroj: Strategy Analytics

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple Intelligence vstúpi do EÚ v apríli 2025

Zdá sa, že redesignovaný Mac mini je najväčšou tohtoročnou novinkou, inak sa všetko nesie v duchu príprav na hardvér kompatibilný s Apple Intelligence. Lenže tá bola ohlásená iba pre krajiny mimo EÚ vzhľadom na lokálne regulácie.