Apple promuje vlastnosti iPhonu v dvojici nových spotov

Prvý zdôrazňuje výdrž batérie, ten druhý zase odolnosť zariadenia.

Vo videu s názvom Doin’ Laps môžete vidieť chlapca, ktorý od rána do večera krúži po uliciach na bicykli a pritom po celý čas nakrúca video na iPhone 13.

Spot Run Baby Run má o niečo mladšieho hlavného protagonistu. Je ním malé dieťa, ktorého obľúbenou hračkou je očividne najnovšia generácia Apple smartfónu. iPhone si tak užije všemožné údery, pády, zapláva si v drese.

Obe videá sú súčasťou dlhšie prebiehajúcej kampane s názvom Relax, it’s iPhone, ktorá práve promuje rôzne apekty odolnosti a výdrže zariadenia.

zdroj: Apple

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPhone 16e

Tak ako sa čakalo, Apple naozaj predstavil nový vstupný model do svojej ponuky. Firma ho však začala predávať pod menom iPhone 16e.
Apple Maps
pokračovanie článku

Apple Maps možno začnú zobrazovať reklamy

Niet divu, že Apple sa eventuálne pokúsi monetizovať väčšinu svojich služieb. No zatiaľ čo niektoré služby vyslovene vyžadujú aktívne predplatné, iné si budú musieť na seba zarobiť same, v záujme zachovania bezplatnosti.