Trhový podiel AirPods klesol, Apple však stále zostáva na prvom mieste

Podľa najnovšieho prieskumu od Counterpoint bezdrôtové slúchadlá klesli z 41 na 29%.

Napriek tomuto na prvý pohľad výraznému prepadu ostáva Apple na čele rebríčka. S podielom väčšiny ostatných veľkých značiek, ktorý sa pohybuje v rozsahu 2 až 5%, sa kalifornské jablko nemusí o svoju pozíciu príliš obávať. Od dvojky, ktorou je Xiaomi, ho delí viac ako dvojnásobok.

Prepad percent AirPods zapríčinil rast konkurencie v segmente true wireless slúchadiel. Rovnako však stúpa aj dopyt po tomto type audio príslušenstva, keďže výrobcovia smartfónov postupne vypúšťajú slúchadlá z obsahu balenia.

Najnovšie sa k tomuto kroku odhodlal aj Samsung, ktorý si predtým stihol uťahovať z Apple, keď po predstavení iPhone 12 na jeseň minulého roku oznámil štíhlejšie balenie.

Samsung, ktorého podiel je 5%, predstavil takisto vlastné slúchadlá Galaxy Buds Pro s podobnými funkciami ako AirPods Pro.

zdroj: Counterpoint

cover: Unsplash / Omid Armin

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPhone 16e

Tak ako sa čakalo, Apple naozaj predstavil nový vstupný model do svojej ponuky. Firma ho však začala predávať pod menom iPhone 16e.
Apple Maps
pokračovanie článku

Apple Maps možno začnú zobrazovať reklamy

Niet divu, že Apple sa eventuálne pokúsi monetizovať väčšinu svojich služieb. No zatiaľ čo niektoré služby vyslovene vyžadujú aktívne predplatné, iné si budú musieť na seba zarobiť same, v záujme zachovania bezplatnosti.