Priniesť niečo lepšie
Motiváciou bola podľa Cooka myšlienka posunúť úroveň kvality vyššie. Priniesť lepší produkt. Ak by sa podľa neho na trhu nachádzal komponent, ktorý by bol adekvátnou alternatívou toho, čo dokáže ponúknuť Apple, uprednostnila by značka jeho nákup.
Cook povedal, že v Apple k vlastnej produkcii pristupujú vtedy, keď vidia, že dokážu veci robiť lepšie a tým prispieť k vývoju lepších produktov pre koncového spotrebiteľa.
Nezávislosť od dodávateľov
Podľa šéfa značky je výborným príkladom čip M1, prvý z rodiny Apple Silicon. Reakcia na jeho predstavenie bola neuveriteľná a nakopla predaje Macov a iPadov. Procesor vyrobený interne bol krokom k postupnému odpútaniu sa od Intelu. Apple tak už nemusí byť limitovaný technologickým vývojom či termínmi externého dodávateľa. Značka chce neskôr priniesť aj vlastné modemy, čím by sa nemusela plne spoliehať na Qualcomm.
Mac = biznis
Apple nový M1 propaguje aj v rámci novej podstránky na svojom webe. Na nej značka sumarizuje 11 dôvodov, prečo je Mac ideálnou voľbou pre biznis klientov. Čip podľa Apple ponúka v porovnaní s najpredávanejším PC notebookom až 2-násobne väčší výkon v Exceli, o polovicu rýchlejšiu odozvu webových aplikácií a 2-krát dlhšiu výdrž batérie počas videohovorov cez Zoom.
zdroj: Apple