Podľa informácií Nikkei Asia má ísť o škrty na úrovni 25 až 30%. Rozhodnutie Apple motivujú jednak klesajúce predaje a s tým súvisiaca stále väčšia konkurencia v segmente bezdrôtových slúchadiel. Do konca roka chce kalifornská spoločnosť priniesť na trh “iba” približne 80 miliónov AirPods. Pôvodne sa počítalo so 110 miliónmi.
V reporte, v ktorom sa Nikkei odvoláva na zdroje z dodávateľského reťazca, sa neuvádza, ktoré modely Apple slúchadiel zníženie objednávok zasiahne. V súčasnosti má značka v ponuke AirPods druhej generácie, AirPods Pro a najmladšie a zároveň rozmerovo najväčšie AirPods Max s celoušným dizajnom.
Už tento rok by však mala byť predstavená nová generácia AirPods aj AirPods Pro, čím by sa podľa Apple mohol opäť naštartovať záujem zákazníkov. Slúchadlá, ktoré trh vo svojej kategórii ovládajú od svojho predstavenia, boli jedným z mála produktov, ktoré minulý rok upgrade nedostali. To však neznamená, že by bola núdza o informácie k novej generácii.
Tá má byť dizajnovo inšpirovaná modelom Pro, s kratšími stonkami a možno aj silikónovými štupľami, no bez prémiových funkcií ako aktívne potláčanie ruchov. Podľa renomovaného analytika Ming-Chi Kua by sa ich výroba mohla začať v treťom štvrťroku 2021.
zdroj: Nikkei
komentár
AirPods Max je cenovy overkill ked si niekto zacne robit porovnanie na trhu