Práve Harrer bol podľa Business Insider jedným z popredných inžinierov Volkswagen Group. Dozeral na vývoj karosérií v Porsche a v minulosti mal na starosti produkciu modelu Cayenne. V koncerne pôsobil vyše 13 rokov.
Bývalý člen exekutívy Porsche má zatiaľ na svojom LinkedIne uvedeného svojho bývalého zamestnávateľa a podľa zákulisných informácií bola v platnosti aj lehota, počas ktorej nemohol Harrer nadviazať spoluprácu s novou spoločnosťou. Predtým ako pracoval v Porsche, mal za sebou aj pôsobenie v BMW či Audi.
zdroj: Business Insider
komentáre
Tak to k Applu sedi. 911 coby leta stejne vypadajici blob, definuje znacku Porsche a svym zpusobem i unifikovanost Applu. A jestli tenhle clovek delal na metrosexualnim prifouklem blobu Cayenne, tak uz ted je jiste, ze pro vetsinoveho dnesniho zakaznika Applu, tedy pozera, bude Apple car trefa. Cena musi byt ale aspon dvojnasobna.
Daj link na štatistiku o tých pózeroch .. predpokladám že nechceš byť za hlupáka čo sa snaží byť dôležitý, pardón pózer a teda máš aj nejaké faktické podklady.
Pouzivam Macy 20 let. S prichodem iPhonu se drasticky zmenila skladba uzivatelu Apple. Na to nepotrebuju statistiku, staci se podivat kolem. Specialne vychod a postkomunisticke zeme, kde je Apple status symbol.