Zámer rozšíriť svoje aktivity aj na podcasty vyšli najavo na základe mailovej komunikácie medzi sociálnou sieťou a tvorcami podcastov. Služba by mala byť spustená 22. júna s možnosťou prepojenia RSS feedu daného podastu z Facebookom, ktorý vygeneruje príspevky pre Facebook k jednotlivým epizódam.
Podcasty by mali byť dostupné prostredníctvom novej, rovnomennej záložky. Autori by mali mať k dispozícii aj funkciu, ktorou umožnia ľuďom zdieľať krátke klipy z relácií.
Podcasty sa profilujú ako nová sféra pre tvorbu a monetizáciu obsahu. Služba Spotify napríklad nemalými čiastkami investovala do zabezpečenia zmlúv s tvorcami pre exkluzívne vysielanie ich formátov. Apple takisto nedávno predstavil vlastný model s plateným predplatným v aplikácii Podcasty. Facebook pochopiteľne nechce ostať bokom tejto perspektívnej oblasti.
zdroj: The Verge