Aj keď si Apple pravdepodobne myslel, že iPhone 12 mini bude žiadanejší, vzhľadom na jeho cenu oproti ostatným modelom, jeho veľkosť, po ktorej lačneli zákazníci už dlhšiu dobu, očividne sa mýlil. Ale trh sa nikdy nespráva tak, ako sa očakáva. Zákazníci sa začali zameriavať na kúpu nie kompaktnejšieho smartfónu s prijateľnou cenovkou ale na väčší z modelov, iPhone 12 Pro. Apple si všimol, že ľudí skôr zaujíma tento model, zareagoval a prispôsobil sa situácií.
Správa od Morgana Stanleyho podporuje aj predchádzajúcu analýzu, v ktorej sa píše, že iPhone 12 mini sa nepredával zrovna podľa očakávaní, keď počas uvedenia na trh tvoril iba šesť percent z celkového predaja iPhone 12.
Správa taktiež zdôrazňuje, že základným modelom iPhonu 12 sa lepšie darí na čínskom trhu, než na tom americkom. V Číne podľa informácií získali predaje iPhonu 12 20,3% podiel na trhu, čo je najväčší podiel za posledných 18 mesiacov. Apple v Číne za posledné štyri roky taktiež zaznamenal menší rekord – najviac aktivácií iPhonu v tejto krajine.
zdroj: MacRumors
komentár
Kupujte si len tie obrovské lopaty. Sú krásne veľké a ťažké, pohodlne sa nosia vo vrecku nohavíc.