Apple počas minulého roku kraľoval trhu s nositeľnými technológiami

Značka tak pokračuje v dlhodobom trende. V závere roka sa jej podľa odhadov podarilo predať takmer 56 miliónov produktov tejto kategórie.

Apple tak patrí vyyše 36 percentný podiel na svetovom trhu s wearables zariadeniami. Rovnako na tom bola kalifornská spoločnosť aj rok predtým, v závere roku 2019 však predala “iba” 43,7 milióna produktov. Za rok 2020 ako celok Apple dosiahol objem 151,4 milióna kusov.

Značka je dlhodobo suverénnou jednotkou, ktorá si od zvyšku konkurentov drží výrazný odstup. Pre porovnanie, Xiaomi, ktorý je na druhom mieste odhadom predal za rok 50,7 milióna kusov a jeho podiel je 11,4 percenta. Nasledujú Huawei s 43,5 miliónmi zariadení (9,8%) a Samsung s 40 miliónmi wearables (9%).

zdroj: MacRumors

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple Intelligence neláka zákazníkov prejsť na iPhone

Nástup pokročilých jazykových modelov typu ChatGPT prináša viacero benefitov pre ľudí pracujúcich v rôznych odvetviach. Je preto pochopiteľné, že firmy ako Meta, Google či Apple zacítili príležitosť využiť tieto technológie na vlastné obohatenie. Apple však naskočil na vlak neskoro a je to poznať.
pokračovanie článku

Sygic GPS Navigácia využíva inovatívnu lokalizačnú technológiu what3words – optimalizuje navigačné zážitky pre používateľov na celom svete

Spoločnosti Sygic a what3words na veľtrhu CES 2025 v Las Vegas oznámili integráciu so službou Sygic GPS Navigation. Po niekoľkých rokoch úspešných partnerstiev v oblasti navigačných riešení Sygic pre odvetvia verejnej dopravy, automobilového priemyslu, doručovania a stavebníctva, je teraz inovatívna lokalizačná technológia what3words k dispozícii pre používateľov aplikácie Sygic GPS Navigation.