Svetová produkcia smartfónov má medziročne klesnúť o 16,5%, porastú však čínske značky

Rekordné číslo medziročného prepadu v druhom kvartáli očakávajú analytici z TrendForce. Príčinou sú dopady pandémie nového koronavírusu.

Tie ovplyvňujú nielen dodávateľov v reťazci ale najnovšie sa prejavili aj pri spotrebiteľskej sebaistote. Ľudia sú v súčasnosti menej ochotní investovať do nového zariadenia.

Pokiaľ ide o poradie v predajoch prvého kvartálu, prvé a tretie miesto obsadili SamsungApple, medzi nimi sa umiestnil Huawei. Nasledujú značky Xiaomi, OPPOVivo. Práve posledná spomenutá ako jediná zaznamenala v úvode roka rast. Napriek tomu, že si Samsung či Apple držia popredné pozície, ich trhový podiel má podľa odhadov v budúcom štvrťroku klesnúť, na úkor ostatných značiek.

1. kvartál 2020

2. kvartál 2020 (prognóza)

zdroj: TrendForce

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple Intelligence neláka zákazníkov prejsť na iPhone

Nástup pokročilých jazykových modelov typu ChatGPT prináša viacero benefitov pre ľudí pracujúcich v rôznych odvetviach. Je preto pochopiteľné, že firmy ako Meta, Google či Apple zacítili príležitosť využiť tieto technológie na vlastné obohatenie. Apple však naskočil na vlak neskoro a je to poznať.
pokračovanie článku

Sygic GPS Navigácia využíva inovatívnu lokalizačnú technológiu what3words – optimalizuje navigačné zážitky pre používateľov na celom svete

Spoločnosti Sygic a what3words na veľtrhu CES 2025 v Las Vegas oznámili integráciu so službou Sygic GPS Navigation. Po niekoľkých rokoch úspešných partnerstiev v oblasti navigačných riešení Sygic pre odvetvia verejnej dopravy, automobilového priemyslu, doručovania a stavebníctva, je teraz inovatívna lokalizačná technológia what3words k dispozícii pre používateľov aplikácie Sygic GPS Navigation.