Hudobná platforma prekopala dizajn hovoreného slova a prináša aj niekoľko nových funkcií.
Podcasty zažívajú v poslednom období veľký vzostup. S tým súvisí aj ich pribúdajúci počet. Zdalo by sa, že nové relácie a formáty vznikajú každú chvíľu. Vybrať si tak nie je vôbec jednoduché. Chápe to aj Spotify a tak chce tento krok svojim používateľom uľahčiť. Ukážkami či navigačnými prvkami.
Trailery podcastov
Krátke ukážky vám majú poskytnúť predstavu o tom, čo môže od podcastu čakať, bez toho, aby ste museli počúvať napríklad pilotnú epizódu. Ak podcast túto možnosť ponúka, môžete si vypočuť “trailer epizódu” a v skratke zistiť, o čom podcast je.
Popis first
Nový je aj celkový dizajn podstránky pre konkrétny podcast. Popis relácie nájdete odteraz hore, hneď na dosah. Na jednej obrazovke tak vidíte info o formáte ako takom, spolu s popiskami pre jeho epizódy.
Nové kategórie
V prípade, že hľadáte konkrétny žáner, nájdete v apke popisné kategórie, ktoré sa zobrazia pod popisom konkrétneho podcastu. Podľa našej skúsenosti ho však nemajú všetky. V takom prípade môže pomôcť popis.
Vpravo: hneď hore popis so žánrovým tagom, vľavo: trailer epizóda pod popisom
Spotify aktuálne ponúka viac ako 700 000 rôznych formátov. Je teda z čoho vyberať a snáď aj tieto zmeny v UX a UI zlepšia interakciu s apkou. Akú máte skúsenosť vy?
zdroj: Spotify