Porsche prináša CarPlay na 60 rokov staré autá

Vaše Porsche 911 z roku 1963 môže obdržať CarPlay

Iba márne by ste hľadali na svete auto s radostnejším „výrazom“, než má Porsche. Bez ohľadu na to, kedy bolo auto vyrobené, predná maska u viacerých modelov priam žiari radosťou, skoro ako ich majitelia. A tí, ktorí majú radi staršie modely, sa môžu duplom radovať.

Za predpokladu, že používajú iPhone a chcú z neho vyťažiť maximum aj na cestách, Porsche prináša nové autorádiá s podporou CarPlay. Na čom by nebolo zrejme nič zvláštne, keby nešlo o modely 911 a iné zo 60. rokov.

Porsche uviedlo dva produkty, ktoré dodržujú dizajnové princípy klasických športiakov a aj napriek tomu, že sú osadené dotykovým displejom, zachovávajú si retro nádych a ponúkajú aj fyzické ovládanie. Model PCCM stojí približne 1350€ a je určený pre modely so šachtou 1 DIN. Medzi podporovanými modelmi sa nájdu napríklad modely Porsche 911 F, vyrábané už od roku 1963 alebo modely 993 z 90. rokov. Má to ale aj svoje výnimky. PCCM nie je kompatibilné s modelmi 356 (1950-1965), 986, 996 a Carrera GT.

Model PCCM podporuje 3.5-palcový dotykový displej (ako mal iPhone 4s a staršie) a moderné funkcie ako DAB+, Apple CarPlay, vstavanú GPS navigáciu, čítačku SD kariet, USB, AUX a Bluetooth.

Majitelia modelov Porsche Boxster (986) (1997-2004) a Porsche 996 (1998-2005) majú k dispozícii model PCCM Plus, ktorý stojí 1520€ a využíva 2 DIN šachtu. Oproti 1 DIN verzii, tento disponuje nielen väčším 7-palcovým displejom, ale tiež podporou pre Android Auto. Ostatné možnosti konektivity, ako sú USB, SD karty, AUX a Bluetooth, ostávajú zachované.

komentáre
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPhone 16e

Tak ako sa čakalo, Apple naozaj predstavil nový vstupný model do svojej ponuky. Firma ho však začala predávať pod menom iPhone 16e.
Apple Maps
pokračovanie článku

Apple Maps možno začnú zobrazovať reklamy

Niet divu, že Apple sa eventuálne pokúsi monetizovať väčšinu svojich služieb. No zatiaľ čo niektoré služby vyslovene vyžadujú aktívne predplatné, iné si budú musieť na seba zarobiť same, v záujme zachovania bezplatnosti.