Na internete sa objavila nová reklama na Apple Arcade

Apple Arcade

Na internete sa objavila nová reklama v súvislosti s Apple Arcade, v ktorej sa skutočná realita spája s tou virtuálnou a prezentuje niekoľko hier, ktoré sú už na Apple Arcade dostupné, vrátane Lego Bulider’s Jorney a Ultimate Rivals: The Rink. 

Apple Arcade bol spustený v septembri a jeho zmyslom je poskytovať užívateľom iPhonu, iPadu, Apple TV a Macu prístup k viac ako 100 hrám, bez akýchkoľvek mikro transakcií alebo reklám za 4,99€ mesačne. Medzi najnovšie tituly v Apple Arcade patrí kooperatívnu hru v rozšírenej realite Secret Oops!, alebo battle royale hru Butter Royale.

Ďalšia minútová reklama obsahuje animovaný „livestream“ ďalšej hry, dostupnej na Apple Arcade, Oceanhorn 2.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple Intelligence neláka zákazníkov prejsť na iPhone

Nástup pokročilých jazykových modelov typu ChatGPT prináša viacero benefitov pre ľudí pracujúcich v rôznych odvetviach. Je preto pochopiteľné, že firmy ako Meta, Google či Apple zacítili príležitosť využiť tieto technológie na vlastné obohatenie. Apple však naskočil na vlak neskoro a je to poznať.
pokračovanie článku

Sygic GPS Navigácia využíva inovatívnu lokalizačnú technológiu what3words – optimalizuje navigačné zážitky pre používateľov na celom svete

Spoločnosti Sygic a what3words na veľtrhu CES 2025 v Las Vegas oznámili integráciu so službou Sygic GPS Navigation. Po niekoľkých rokoch úspešných partnerstiev v oblasti navigačných riešení Sygic pre odvetvia verejnej dopravy, automobilového priemyslu, doručovania a stavebníctva, je teraz inovatívna lokalizačná technológia what3words k dispozícii pre používateľov aplikácie Sygic GPS Navigation.