Balík doplnkových služieb aj push notifikácie
Cestujúci, ktorí sa často prepravujú do Viedne, Budapešti alebo na ich medzinárodné letiská môžu vďaka rozšíreniu služieb v aplikácii Slovak Lines zaplatiť za cestovný lístok najmodernejším spôsobom. Pavol Labant, generálny riaditeľ Slovak Lines:
“V Slovak Lines chceme zjednodušovať život našim zákazníkom, a preto neustále zlepšujeme naše služby a produkty. Využívanie novej formy platby v aplikácii je zároveň aj mimoriadne bezpečné.”
Prémiové sedadlo, garanciu odletu, lístok pre psa, batožinu navyše alebo nadrozmernú batožinu. Aj tieto nové doplnkové služby prináša spoločnosť Slovak Lines v rámci vylepšenia mobilnej aplikácie. Jedným z nich je implementácia push notifikácií. Nové možnosti približuje Martin Hanula, vedúci oddelenia marketingu a vývoja:
„V rámci doplnkových služieb si môže cestujúci na Schwechat zakúpiť aj garanciu odletu, s ktorou sa mu pri neočakávaných komplikáciách postaráme o to, aby určite stihol odlet a v krajnom prípade preplatíme prepadnutú letenku až do výšky 1500 eur. Samozrejmosťou je aj pohodlné storno lístka len 15 minút pred plánovaným odchodom spoja. Okrem toho vďaka aktualizácii našej aplikácie cestujúci už teraz môžu pri platbe v aplikácii využiť vouchery a promokódy, vďaka ktorým bude ich cesta so Slovak Lines ešte výhodnejšia.”
Pod jednou strechou
Digitálny ekosystém spoločnosti prepája všetky kanály. V praxi to znamená, že predaj cez mobilnú aplikáciu a webstránku je v reálnom čase synchronizovaný s predajom u vodičov, v pokladniach autobusových staníc či pobočkách partnerov. „Možnosť mať k dispozícii dáta zo všetkých našich predajných kanálov v reálnom čase znamená kvalitný servis a podporu pre našich zákazníkov. Okrem iného vieme veľmi efektívne informovať zákazníkov o najnovších produktoch, akciách a službách pre konkrétne predajné kanály samostatne. V tomto prístupe vidíme budúcnosť každej modernej a inovatívnej spoločnosti,“ dopĺňa Hanula.
zdroj: Slovak Lines