Aj keď je momentálna situácia taká, aká je, Apple je schopný riešiť niektoré výmeny zariadení celkom rýchlo. Lenže rýchlosť sa nemusí vždy vyplatiť, o čom svedčí najnovší problém, ktorý trápi užívateľov slúchadiel AirPods čakajúcich na náhradné kusy.
Ako totiž rýchlo zistili, Apple niektorým užívateľom poslal náhradné slúchadlá s nevydaným firmwarom. Situácia je o to horšia, že Apple spomínaný firmware ani neplánuje vydať. Kvôli množstvu bugov totiž celú aktualizáciu zrušil. Prečo sa update dostal do náhradných kusov, nie je jasné.
Náhradné kusy slúchadiel disponujú firmvérom 2D3 a vo výseldku tak nie je možné spárovať náhradné slúchadlo s ostatným kusom, ktorý beží na poslednej verejne vydanej verzii, 1A673. Zdá sa pritom, že náhradné kusy s nevydaným firmvérom začal Apple posielať zákazníkom po 25. marci a problém pretrváva doteraz. Najväčším problémom je totiž, že zákaznícka podpora k náhradným kusom nemá prístup a nevie tak zistiť, ktoré slúchadlá majú alebo nemajú tento firmvér.
Niektorí užívatelia dokonca hlásia, že problém zmiatol aj samotných zamestnancov, pretože Apple k tomuto problému nemá takmer žiadnu dokumentáciu. Aby toho nebolo málo, tipy od softvérového tímu spoločnosti Apple vyústili v totálne odpálenie oboch slúchadiel. Riešenie problému je navyše v súčasnej situácii, kedy zamestnanci Applu pracujú z domu, mimoriadne zložitá a zdĺhavá. Komunikácia s technickou podporou tak v niektorých prípadoch trvala vyše 10 hodín.
Problém postihuje najmä užívateľov AirPods 2. generácie, ale objavilo sa aj zopár hlásení od užívateľov AirPods Pro.
Zdroj: MacRumors