HBO upravuje ponuku služieb: Ako to ovplyvní náš trh?

HBO GO
HBO momentálne prevádzkuje tri streamovacie služby: GO, Now a Max.

WarnerMedia, materská spoločnosť Home Box Office oznámila plány týkajúce sa streamovacích služieb HBO GO, HBO Now a HBO Max.

Spoločnosť v prvom rade oznámila ukončenie prevádzky HBO GO v júli. Služba bola uvedená v USA v roku 2010 ako doplnok pre predplatiteľov programového balíka HBO u káblových operátorov.Jej vypnutie bolo naplánované spoločnosťou WarnerMedia na 31. júla 2020.

Na princípe samostatnej predplatnej služby funguje aj služba HBO Now. Tá bola v snahe o zjednodušenie názvoslovia premenovaná na „HBO“. Názov čerstvo predstavenej služby HBO Max sa meniť nebude, táto služba obsahuje nielen všetok obsah z vyššie uvedených služieb, ale tiež dodatočný obsah konglomerátu WarnerMedia (dcérska spoločnosť AT&T), vrátane seriálov ako Friends (Priatelia) alebo Fresh Prince of Bel Air.

A čo náš trh?

Problém je, že z vyššie uvedených služieb je na našom trhu dostupná len jediná: HBO GO. Požiadali sme preto o vyjadrenie spoločnosť TimeWarner, ktorá priblížila, do akej miery sa spomínané zmeny dotknú nášho trhu a ponuky služieb HBO na Slovensku: „Změna se týká pouze US trhu, nikoliv toho evropského, kde se nic nemění, tudíž v Evropě bude HBO GO pro naše předplatitele stále k dispozici,“ uviedla PR manažérka HBO Europe Pavla Brožková.

Znamená to teda, že tunajší predplatitelia sa na avizované zmeny na opačnom brehu Veľkej mláky nemusia pripravovať. U nás totiž aj naďalej zostane k dispozícii služba GO, a to ako v rámci programového balíka od káblového operátora, tak aj ako samostatne predplatná služba.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPhone 16e

Tak ako sa čakalo, Apple naozaj predstavil nový vstupný model do svojej ponuky. Firma ho však začala predávať pod menom iPhone 16e.
Apple Maps
pokračovanie článku

Apple Maps možno začnú zobrazovať reklamy

Niet divu, že Apple sa eventuálne pokúsi monetizovať väčšinu svojich služieb. No zatiaľ čo niektoré služby vyslovene vyžadujú aktívne predplatné, iné si budú musieť na seba zarobiť same, v záujme zachovania bezplatnosti.