Balenie iPhone 12 bez EarPods a možno aj bez adaptéru?

Očakávaná generácia Apple smartfónu by podľa analytikov mohla doraziť k zákazníkom s pomerne osekaným obsahom krabice.

O tejto možnosti informovala britská banka Barclays, ktorá v najnovšom reporte zhrnula svoje prognózy pre iPhone 12. Tie opiera o rozhovory s viacerými dodávateľmi kalifornského jablka.

O absencii základných Apple slúchadiel sa už pred nejakým časom hovorilo, teraz to ale vyzerá, že v balení nenájdeme ani adaptér. Okrem samotného telefónu tak v krabičke ostane prakticky iba kábel USB-C – Lightning.

Prínos pre životné prostredie je zrejmý, no možno celkom nepoteší ľudí, ktorí nemajú doma adaptér navyše a budú si ho tak musieť zaobstarať pre nový iPhone samostatne.

Tvrdenia banky ohľadom nabíjačky sú však v kontraste s nedávnym tweetom leakera Mr. White, ktorý sa podelil o zábery 20W adaptéru. Ten sa má podľa neho nachádzať v balení iPhone 12.

Pokiaľ ide o plán výroby, podľa analytikov Barclays má produkcia sklz minimálne jeden mesiac. Nový Apple smartfón by sme však mali vidieť už v septembri ako bol pôvodný plán. Je však možné, že do distribúcie sa niektoré zo štyroch modelov iPhone 12 dostanú o čosi neskôr. Odhady hovoria o októbri až novembri. Má ísť o zariadenia vyššej triedy.

zdroj: Barclays

komentáre
  1. Uz len cakam, kedy za tak vysku cenu za aku predava Apple svoje telefony nenajdem v krabicke ani samotny iPhon!!! Neprehana to uz Apple tak trochu???

    0
    0
  2. Radka je mi luto, ze mas nutkanie kupovat nieco, co nechces. Alebo Ta niekto vydiera, ci nebodaj drzi noz pod krkom, aby si si ho kupila?

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPhone 16e

Tak ako sa čakalo, Apple naozaj predstavil nový vstupný model do svojej ponuky. Firma ho však začala predávať pod menom iPhone 16e.
Apple Maps
pokračovanie článku

Apple Maps možno začnú zobrazovať reklamy

Niet divu, že Apple sa eventuálne pokúsi monetizovať väčšinu svojich služieb. No zatiaľ čo niektoré služby vyslovene vyžadujú aktívne predplatné, iné si budú musieť na seba zarobiť same, v záujme zachovania bezplatnosti.