Obľúbený wearable produkt kalifornskej spoločnosť v uplynulom roku valcoval svetové trhy. Odhadom sa predalo takmer 31 miliónov kusov.
Týmto číslo Apple prekonalo celkový hodinkársky priemysel zo Švajčiarska. Značky, ktoré z neho pochádzajú, spolu predali 21,1 miliónov hodiniek. Ide o 13 percentný pokles oproti roku 2018, kedy sa podarilo predať viac ako 24 miliónov.
Rok 2019 sa stal prvým rokom, kedy Apple počas celého obdobia dvanástich mesiacov dokázal zostať na čele predajov. Značke sa medziročne podarilo povyrásť o slušných 36 percent.
zdroj: MacRumors
komentáre
Za seba poviem, že keď som sa ich po troch rokoch používania “zbavil” a vymenil za klasické hodinky, stal som sa oveľa produktívnejším a slobodnejším zároveň.
V čom to pociťuješ? Osobne si myslím, že je to vec nastavenia.
inak premyslal som nad tym tiez, akekolvek smart hodinky zoberu cloveku posledne minuty kludu ktore mu ostali :)