Prvý štvrťrok 2020 značka uzavrela s približne 5,2 miliónmi kusov, ktoré sa celosvetovo predali. Ostatných konkurentov ako Samsung, Huawei či Fitbit nechali Apple Watch ďaleko vzadu. Canalys nedávno realizoval prieskum, ktorý ponúka pohľad na rozdelenie trhu pokiaľ ide o smart hodinky.
V Európe a Severnej Amerike to podľa analytikov bolo slabšie – najmä kvôli tomu, že mnoho Apple zákazníkov sa teraz zameralo na AirPods, ktoré sú novým must-have doplnkom k ostatným Apple produktom. Objem predaných Apple Watch tak klesol medziročne o 13%, no ako sme spomenuli vyššie, stále je to objem, ktorý ostatné značky dosiahnu iba ťažko.
Tu je celkový prehľad podielov predaných kusov za prvý kvartál 2020:
Canalys ďalej odhaduje, že hranicu 100 miliónov predaných zariadení sa Apple Watch podarí prekonať v horizonte niekoľkých mesiacov, iba päť rokov od ich predstavenia.
zdroj: Canalys