Apple vydal vtipnú iPhone reklamu, v ktorej sa zameriava na súkromie

Apple dnes vydal novú, vtipnú reklamu v súvislosti s iPhonom a súkromím, v ktorom ľudia zdieľajú prílišné množstvo osobných informácií s neznámymi ľuďmi.

V reklame Apple nabáda ľudí na väčšiu obozretnosť slovami „Niektoré veci by nemali byť zdieľané. Preto je nový iPhone navrhnutý tak, aby dal svojmu majiteľovi úplnú kontrolu nad jeho informáciami a ochranou súkromia.

Podľa videa môžeme usúdiť, že Apple má v jednom pravdu. A to vo tom, že ľudia niekedy zdieľajú ozaj to, čo by nemali. Nie nadarmo preto platí, že čo je raz na internete, to tam aj zostane. Je dôležité klásť dôraz, na to, čo sa na internete objaví.

V najnovšom operačnom systéme iOS 14 sa Apple sústredil aj na bezpečnosť informácií a súkromie užívateľa. Ako je vyššie v článku spomenuté, iPhone v iOS 14 poskytne užívateľovi plnú kontrolu nad informáciami a dátami, ktoré sú v iPhone a ktoré iPhone, či aplikácie v ňom používajú a upozorní ho napríklad na to, ktoré aplikácie používajú mikrofón na pozadí.

Bližší pohľad na jednu z noviniek v oblasti ochrany súkromia zo strany Apple sa dočítate v tomto článku.

zdroj: MacRumors



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple iPhone 14
pokračovanie článku

Apple už o niekoľko dní ukončí predaj starších iPhonov v EÚ

Januárom 2025 nevstupujeme len do nového kalendárneho roka, ale aj do novej etapy fungovania v EÚ. Počnúc prvým dňom budúceho roka vstupuje do platnosti nariadenie, ktoré zakazuje predávať mobilnú elektroniku s inou koncovkou ako je USB-C. A teda to znamená, že Apple oficiálne bude nútený ukončiť predaj starších iPhonov v EÚ.
pokračovanie článku

Apple zvažuje 5G pripojenie pre MacBook a Vision Pro

Písal sa rok 2008 a na internete sa objavili prvé fámy, že Apple pripravuje MacBook s mobilným dátovým pripojením. Správy vtedy komentoval aj Steve Jobs, keď potvrdil, že napokon sa rozhodli nepokračovať v tejto iniciatíve.