Apple dnes vydal novú, vtipnú reklamu v súvislosti s iPhonom a súkromím, v ktorom ľudia zdieľajú prílišné množstvo osobných informácií s neznámymi ľuďmi.
V reklame Apple nabáda ľudí na väčšiu obozretnosť slovami „Niektoré veci by nemali byť zdieľané. Preto je nový iPhone navrhnutý tak, aby dal svojmu majiteľovi úplnú kontrolu nad jeho informáciami a ochranou súkromia.“
Podľa videa môžeme usúdiť, že Apple má v jednom pravdu. A to vo tom, že ľudia niekedy zdieľajú ozaj to, čo by nemali. Nie nadarmo preto platí, že čo je raz na internete, to tam aj zostane. Je dôležité klásť dôraz, na to, čo sa na internete objaví.
V najnovšom operačnom systéme iOS 14 sa Apple sústredil aj na bezpečnosť informácií a súkromie užívateľa. Ako je vyššie v článku spomenuté, iPhone v iOS 14 poskytne užívateľovi plnú kontrolu nad informáciami a dátami, ktoré sú v iPhone a ktoré iPhone, či aplikácie v ňom používajú a upozorní ho napríklad na to, ktoré aplikácie používajú mikrofón na pozadí.
Bližší pohľad na jednu z noviniek v oblasti ochrany súkromia zo strany Apple sa dočítate v tomto článku.
zdroj: MacRumors