Apple vydal vtipnú iPhone reklamu, v ktorej sa zameriava na súkromie

Apple dnes vydal novú, vtipnú reklamu v súvislosti s iPhonom a súkromím, v ktorom ľudia zdieľajú prílišné množstvo osobných informácií s neznámymi ľuďmi.

V reklame Apple nabáda ľudí na väčšiu obozretnosť slovami „Niektoré veci by nemali byť zdieľané. Preto je nový iPhone navrhnutý tak, aby dal svojmu majiteľovi úplnú kontrolu nad jeho informáciami a ochranou súkromia.

Podľa videa môžeme usúdiť, že Apple má v jednom pravdu. A to vo tom, že ľudia niekedy zdieľajú ozaj to, čo by nemali. Nie nadarmo preto platí, že čo je raz na internete, to tam aj zostane. Je dôležité klásť dôraz, na to, čo sa na internete objaví.

V najnovšom operačnom systéme iOS 14 sa Apple sústredil aj na bezpečnosť informácií a súkromie užívateľa. Ako je vyššie v článku spomenuté, iPhone v iOS 14 poskytne užívateľovi plnú kontrolu nad informáciami a dátami, ktoré sú v iPhone a ktoré iPhone, či aplikácie v ňom používajú a upozorní ho napríklad na to, ktoré aplikácie používajú mikrofón na pozadí.

Bližší pohľad na jednu z noviniek v oblasti ochrany súkromia zo strany Apple sa dočítate v tomto článku.

zdroj: MacRumors



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
FrontPageTech iOS 19 Camera
pokračovanie článku

iOS 19 prinesie redizajn aplikácií po vzore Vision Pro

Operačný systém iOS 19 by mohol okrem ďalších Apple Intelligence funkcií priniesť aj nové dizajnové prvky, ktoré zažili premiéru v operačnom systéme visionOS. Šlo by tak o ďalší spôsob, akým chce Apple zjednotiť výzor svojho softvéru.
iPad Air 2024 Mockup MacBlog
pokračovanie článku

iPad Air 3 možno ponúkne čip M3

Nie je žiadnym prekvapením, že Apple by mohol tento rok uviesť na trh novú generáciu iPad Air vo dvoch veľkostiach a s novším čipom. Otázkou však je, akým.