V roku 2019 pochádzala polovica predaných bezdrôtových slúchadiel z produkcie kalifornského jablka. Tento rok by mal objem ešte narásť – počíta sa s 82 miliónmi kusov. Ani to však nestačí na rastúcu konkurenciu čínskych značiek.
Aktuálny podiel Apple je tak iba niečo cez jednu tretinu. Na druhom mieste je Xiaomi s 10% a trojicu uzatvára Samsung s 6%. Posledný spomínaný výrobca tento rok plánuje zdvojnásobiť svoje predaje.
Pokiaľ ide o ostatné značky z Číny, tie často ponúkajú porovnateľný výkon či funkcie ako AirPods, avšak za zlomok ceny. Aj preto sa im darí zlepšovať svoju pozíciu na trhu.
Apple údajne v súčasnosti pracuje na tretej generácii AirPods – podľa renomovaného analytika Ming-Chi Kua začne ich výroba až budúci rok. V hre je aj akýsi medzistupeň medzi AirPods a AirPods Pro, ktorý by kombinoval dizajn vyššej produktovej rady a nižšiu cenu vďaka absencii aktívneho potláčania šumu.
zdroj: MacRumors
komentár
Cena vyhráva A airpody si nekupi nik kto ma mobil inej značky už z princípu :)