Nie je všetko zlato iPhone
Tradičná vlajková loď produktového portfólia Apple, nie je jediným hitom značky. Dôkazom môže byť aj nedávny event Time Flies, ktorý bol okrem Apple Watch venovaný aj dvojici nových iPadov, ale predovšetkým aj výsledky predajov, ktoré kalifornské jablko v tomto segmente dosiahlo.
Za uplynulý rok totiž značka predala neuveriteľných takmer 50 miliónov kusov iPadov. Pre porovnanie, druhé miesto patrí Samsungu s 21,7 miliónmi, a tretie Huawei s 14,1 miliónmi kusov. Nasleduje Amazon s rovnými 13 miliónmi a prvú päťku uzatvára Lenovo s 8,5 milióna kusov.
Stúpajúce jablko
Apple si medziročne polepšil o 6,6 milióna a s výnimkou Amazonu s miernym nárastom o 1,2 milióna ide o jedinú značku, ktorá prekonala výsledky z roku 2018.
Novinky z nedávneho eventu, najmä iPad Air s celkom osvieženým dizajnom, ktorý výrazne pripomína model Pro, môžu rastovému trendu ešte pomôcť.
Chcete vedieť viac?
O nových iPadoch si môžete prečítať aj podrobné články, ktoré sme týmto zariadeniam venovali:
Ak vás zaujíma skôr segment wearables, tu sú reporty o nových Apple Watch Series 6 a Apple Watch SE. A ak si chcete v skratke zrekapitulovať celý event, odporúčame tento sumár.
zdroj: Statista