Apple sa pripravuje na príchod japonského nového roku s novou reklamou

Spot sa objavil na YouTube kanáli značky a v centre jeho pozornosti stojí App Store.

Krátke video promuje viaceré aplikácie, ktoré sa v ponuke online obchodu nachádzajú, zamerané na produktivitu, oddych či spojenie s ostatnými ľuďmi. Tie podľa Apple môžu pomôcť odštartovať rok 2021 naplno.

Pri príležitosti blížiaceho sa nového roku, ktorý je v Japonsku pod názvom Shōgatsu považovaný za jeden z najväčších sviatkov, Apple obvykle organizuje Apple Store eventy v tamojších pobočkách aj v Apple Store alikácii. Tento rok sa bude event konať 2. až 3. januára.

zdroj: Apple

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPhone 16e

Tak ako sa čakalo, Apple naozaj predstavil nový vstupný model do svojej ponuky. Firma ho však začala predávať pod menom iPhone 16e.
Apple Maps
pokračovanie článku

Apple Maps možno začnú zobrazovať reklamy

Niet divu, že Apple sa eventuálne pokúsi monetizovať väčšinu svojich služieb. No zatiaľ čo niektoré služby vyslovene vyžadujú aktívne predplatné, iné si budú musieť na seba zarobiť same, v záujme zachovania bezplatnosti.