Apple rozšíri svoje partnerstvo s (RED), ktorá bojuje proti HIV/AIDS aj na boj s COVID-19

Značka s nadáciou spolupracuje už 14 rokov a za ten čas spolu vyzbierali 250 miliónov dolárov.

Produkty v červenej

Apple má vo svojej ponuke produkty, ktoré zaujmú výraznou červenou farbou a označením Product(RED). Ide o výrobky, ktorých kúpou podporíte nadáciu (RE)D v boji proti HIV/AIDS. Z každého predaného Apple produktu v tomto prevedení, posiela spoločnosť časť ceny práve iniciatíve (RED).

Jej poslaním je ukončiť epidémiu HIV/AIDS s subsaharskej Afrike. Aktuálne sa do pozornosti nadácie dostala aj pandémia nového koronavírusu, ktorá takisto ohrozuje komunity v spomínanej lokalite.

Spojené nádoby

Vyzbierané peniaze nadácia používa na financovanie programov Globálneho fondu pre boj proti AIDS, TBC a malárii. Vďaka nim je možné poskytovať prevenciu, testovanie a poradenstvo. Od roku 2006 granty s podporou Apple poskytli prostriedky na starostlivosť a podporu pre takmer 11 miliónov ľudí, ako aj 167 miliónov HIV testov či prístup k antiretrovirálnej terapii, ktorá zachraňuje životy.

Boj s koronavírusom je obzvlášť dôležitý v prípade skupín ľudí, ktorí sú zraniteľní pre iné choroby.

Prístup k starostlivosti súvisiacej s HIV/AIDS bol práve pandémiou sťažený, Apple sa rozhodol preto presunúť svoje príspevky na fond zameraný na riešenie následkov a prevencie pri súčasnej pandémii.  Tento krok umožnil v praxi zmierniť dopad COVID-19 na komunity, ktoré sú HIV/AIDS postihnuté najviac a poskytnúť im nevyhnutnú pomoc a podporu v rámci zdravotníctva, ktoré je ohrozené krízou.

zdroj: Apple

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť