Apple presmeruje zisk z (PRODUCT)RED na boj s koronavírusom

Značka oznámila, že chce darovať 100% tržieb z produktov v ikonickej červenej do konca septembra.

Peniaze poputujú na činnosť na novovzniknutého COVID-19 Response Mechanism, ktorý založil The Global Fund. Ide o rovnakú organizáciu, ktorá sa dlhodobo venuje boju s AIDS, tuberkulózou či maláriou. S epidémiami má teda bohaté skúsenosti.

Spomínaný mechanizmus reakcie na COVID-19 má poskytnúť dôležitú pomoc krajinám, ktorých zdravotníctvo je zoči-voči pandémii najviac ohrozené. Finančné prostriedky budú využité na zabezpečenie ochranných prostriedkov ako sú masky ale aj vybavenie laboratórii, diagnostiku, zásobovanie či komunikáciu s obyvateľstvom.

Do (PRODUCT)RED lineupu patrí široká paleta Apple produktov a doplnkov – najnovšie sa k nim pridal aj nový iPhone SE.

zdroj: MacRumors

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPhone 16e

Tak ako sa čakalo, Apple naozaj predstavil nový vstupný model do svojej ponuky. Firma ho však začala predávať pod menom iPhone 16e.
Apple Maps
pokračovanie článku

Apple Maps možno začnú zobrazovať reklamy

Niet divu, že Apple sa eventuálne pokúsi monetizovať väčšinu svojich služieb. No zatiaľ čo niektoré služby vyslovene vyžadujú aktívne predplatné, iné si budú musieť na seba zarobiť same, v záujme zachovania bezplatnosti.