Apple posilnil svoju pozíciu tabletovej jednotky – najmä vďaka 10,2″ iPadu

Kalifornská spoločnosť mala v závere roka na trhu 36,5 percent.

Siedma generácia Apple tabletu, ktorú značka predstavila v septembri 2019, predstavovala cenovo dostupné zariadenie pre bežných spotrebiteľov či vzdelávacie inštitúcie. Z celkového počtu 15,9 miliónov predaných iPadov v poslednom štvrťroku 2019 si práve 10,2 palcový model “odhryzol” až 65%.

Populárna verzia iPadu pomohla značke zvýšiť svoj trhový podiel až o 6,4 percent – z 29,6 na 36,5 percent. Medziročne narástli predaje Apple tabletov o takmer 23 percent.

Apple sa darilo napredovať aj v období, kedy zvyšok trhu medziročne o niečo poklesol. Druhú pozíciu získal Samsung so 7 miliónmi predaných kusov v sledovanom období. Ide o necelú polovicu objemu, ktorý dosiahol Apple.

zdroj: 9to5Mac

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPhone 16e

Tak ako sa čakalo, Apple naozaj predstavil nový vstupný model do svojej ponuky. Firma ho však začala predávať pod menom iPhone 16e.
Apple Maps
pokračovanie článku

Apple Maps možno začnú zobrazovať reklamy

Niet divu, že Apple sa eventuálne pokúsi monetizovať väčšinu svojich služieb. No zatiaľ čo niektoré služby vyslovene vyžadujú aktívne predplatné, iné si budú musieť na seba zarobiť same, v záujme zachovania bezplatnosti.