Značka sa už dlhšie zameriava na vývoj v oblasti virtuálnej reality. Doteraz sa však jej aktivity týkali iPhonov a iPadov.
Technológia, ktorá sa v patente spomína, súvisí s rozšírenou realitou a zvukom. Jej využitie by malo potenciál v aplikáciách aj hrách. Nejde pritom o prvý patent zameraný na audio a AR.
Zdroj: Patently Apple
Apple už predtým ziskala patent na technológiu slúchadiel, pomocou ktorej je možné počuť ľudí z miesta, na ktorom sa v rámci miestnosti nachádzajú, bez toho, aby boli fyzicky prítomní. Toto má mať využitie najmä pri konferenčných hovoroch, kedy sa všetci zapojení nemusia nevyhnutne nachádzať spolu na jednom mieste a v jednom priestore. Nie je však vylúčené ani využitie pri zábavnejších činnostiach.
Zdroj: Patently Apple
Najnovší patent je v podstate o tom istom, ale tentoraz nejde o slúchadlá ale MacBook. Práve ten by vďaka novej technológie mohol ponúknuť novú a zaujímavú úroveň zvuku v hrách či pri prezeraní multimédií. Princípom virtuálnej akustiky je vytvorenie ilúzie, že zvuk prichádza z určitého miesta, nie priamo z audio výstupu.