Značka v prvom štvrťroku predala viac ako 21 miliónov kusov wearables a z trhu si tak “odkrojila” 23,7 percenta. Vyplýva to z prieskumu od IDC.
Medziročne pritom Apple narástol o takmer 60 percent – a to aj napriek problémom s dodávkami pri Apple Watch. Dobré výsledky potiahla audio sekcia v podobe Beats a AirPods.
Za Apple nasleduje Xiaomi. Značka sa drží v závese, ktorý sa však s ohľadom na 10,1 milióna kusov nedá označiť ako tesný. Trhový podiel predstavuje 14 percent. Rebríček pokračuje značkami ako Samsung (8,6 mil. kusov), Huawei (8,1 mil. kusov) či Fitbit (2,2 mil. kusov). Ostatné značky, ktoré produkujú wearables spolu predali 22,3 milióna zariadení.
Celkový objem produktov tejto kategórie, ktoré sa predali v prvom kvartáli 2020, je 72,6 milióna. Segment medziročne narástol o takmer 30 percent. Pri pohľade na aktuálne výsledky ale aj očakávané audio novinky Apple, je zrejmé, že prvá priečka ešte dlhý čas ostane bez zmeny.
zdroj: IDC
cover: Apple