Americkým colníkom sa podaril “záťah roka”

Tí sa na svojom Twitteri pochválili zadržaním rekordného objemu falošných AirPods z Hong Kongu. Celé to však malo jeden háčik a pre colníkov aj bizarnú dohru.

Toto nie je jablko

U.S. Customs and Border Protection (CBP) na letisku JFK zadržalo dodávku neuveriteľných 2 000 kusov bezdrôtových slúchadiel, ktoré vyhodnotili ako falošné AirPods v hodnote takmer 400 000 dolárov. Pravdepodobne v euforickom dojazde z tohto úlovku zatweetovali novinku do sveta s nadpisom “Toto nie je 🍎. Pridali k nemu aj fotky kontrabandu a šou sa mohla začať.

Pod tweet im reagovali OnePlus USA, ktorý ich s dávkou humoru požiadal, aby im colníci slúchadlá vrátili. Ako neskôr totiž vyšlo najavo, nešlo o falošné AirPods, ale pravé OnePlus Buds, slúchadlá od značky OnePlus, ktorej US divízia sa o svoje produkty uchmatnuté colníkmi prihlásila. Na fotkách, ktoré tweet amerických colníkov sprevádzali, totiž spoznali svoje OnePlus, ktoré smerovali z Hong Kongu do Nevady.

Ostražití na dennej báze

Aby bol trapas dokonalý, ešte predtým stihla CBP k pôvodnému tweetu pripojiť aj tlačovú správu, v ktorej pochválila hrdinskú prácu svojich zamestnancov, ktorí “denne chránia americkú verejnosť pred rôznymi nástrahami”“zadržanie falzifikátov slúchadiel je názornou ukážkou ostražitosti a odhodlania dôstojníkov CBP”.

Na obranu ostražitých dôstojníkov treba na druhej strane dodať, že OnePlus naozaj v mnohom pripomínajú Apple AirPods a aj to, že trh priebežne “osviežujú” klony týchto populárnych slúchadiel. OnePlus však rozhodne nepatrí medzi neznámych šmelinárov, ide naopak o dobre známu značku.

zdroj: MacRumors

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPhone 16e

Tak ako sa čakalo, Apple naozaj predstavil nový vstupný model do svojej ponuky. Firma ho však začala predávať pod menom iPhone 16e.
Apple Maps
pokračovanie článku

Apple Maps možno začnú zobrazovať reklamy

Niet divu, že Apple sa eventuálne pokúsi monetizovať väčšinu svojich služieb. No zatiaľ čo niektoré služby vyslovene vyžadujú aktívne predplatné, iné si budú musieť na seba zarobiť same, v záujme zachovania bezplatnosti.