Pred nedávnom Xiaomi predstavil novú funkciu digitálnych avatorov s názvom “Mimoji”, ktorý je takmer klonom Apple funkcie Memoji.
Aj keď Xiaomi vydal tlačovú správu, v ktorej podobnosť s Memoji funkciou Apple popiera, sa Xiaomi pohybuje na tenkom lade, nakoľko použili reklamy Apple na svojich vlastných stránkach aby prezentoval svoje “Mimoji”.
Podľa objavu užívateľa Weibo, produktová stránka Xiaomi pre nadchádzajúci smartfón Mi CC9 obsahuje reklamu na Apple Music Memoji, v ktorých účinkuje tancujúci Khalidov avatar a spieva “Talk”. Tieto reklamy boli objavení na e-commerece stránkach vrátane jd.com, Sunsing a oficiálnej grafike Mimoji na webových stránkach Xiaomi.
Podľa riaditeľa Xiaomi PR, Xu Jieyuna, sa jedná o náhodu. Zamestnanci Xiaomi bohužiaľ “nahrali zlý obsah” na stránky.
Či už Memoji alebo Mimoji sú 3D avatry, ktorých si môžu užívatelia upraviť, aby vyzerali podobne, alebo úplne inak podľa priania či výzoru užívateľa. Xiaomi pritom využíva podobné možnosti úpravy ako Apple, vrátane príslušenstva a okuliarov.
komentár
Ciaomi co sa tyka Applu vsetko robi chtiac.????