Dlhotrvajúce prvenstvo kávového giganta v Spojených štátoch sa skončilo. Podľa analýz eMarketeru sa mobilná platobná služba Apple stáva čoraz obľúbenejšou a počet jej používateľov rastie.
Starbucks pritom začal mobilné platby využívať takmer od začiatku. Navyše motivoval svojich zákazníkov k ich vykonávaniu aj cez rôzne odmeny či benefity ako prednostné objednávky a podobne. Niekedy ale ani to nemusí stačiť.
Apple Pay podľa dát zo spomínaného portálu dosiahne v USA koncom tohto roka vyše 30 miliónov aktívnych používateľov. Starbucks by mal získať niečo cez 25 miliónov. Za ním nasledujú Google Pay s 12 miliónmi a Samsung s takmer 11 miliónmi.
Zaujímavý je aj údaj, ktorý hovorí o celkovej sume z mobilných platieb v tomto roku – takmer 100 miliárd. Oproti roku 2018 ide o 24% nárast.