Novému iPhonu sa v predpredaji darí

Hitom je midnight green, aj napriek dlhšiemu dodaniu. Pro oslovil najmä americký trh.

Správa, o ktorej ako prvý informoval portál MacRumors, obsahuje závery z výskumu analytika Ming-Chi Kuo. Hovorí, že reálne čísla sú podľa online objednávok vyššie, ako sa predpokladalo.

Predovšetkým iPhone 11 v novej zelenej, fialovej a iPhone 11 Pro v midnight green verzii sa predáva veľmi dobre. Posledný spomínaný variant má problémy v produkcii, ktoré sú príčinou dlhšej dodacej lehoty.

V USA je vyšší dopyt po drahších Pro modeloch, naopak lacnejšie iPhone 11 sa dobre predávajú v Číne. Nový odhad je, že sa objem predaných smartfónov s číslovkou 11 v tomto roku ustáli na 70 až 75 miliónoch kusov (predtým 65-70 miliónov).

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple Intelligence neláka zákazníkov prejsť na iPhone

Nástup pokročilých jazykových modelov typu ChatGPT prináša viacero benefitov pre ľudí pracujúcich v rôznych odvetviach. Je preto pochopiteľné, že firmy ako Meta, Google či Apple zacítili príležitosť využiť tieto technológie na vlastné obohatenie. Apple však naskočil na vlak neskoro a je to poznať.
pokračovanie článku

Sygic GPS Navigácia využíva inovatívnu lokalizačnú technológiu what3words – optimalizuje navigačné zážitky pre používateľov na celom svete

Spoločnosti Sygic a what3words na veľtrhu CES 2025 v Las Vegas oznámili integráciu so službou Sygic GPS Navigation. Po niekoľkých rokoch úspešných partnerstiev v oblasti navigačných riešení Sygic pre odvetvia verejnej dopravy, automobilového priemyslu, doručovania a stavebníctva, je teraz inovatívna lokalizačná technológia what3words k dispozícii pre používateľov aplikácie Sygic GPS Navigation.