Rovnaký problém hlási veľa zákazníkov, ktorí si v súčasnosti kupovalo nejaký produkt na spomínaných Apple platformách.
Počas posledných týždňov sa mnohým ľuďom po nákupe softvéru cez App Store a iTunes stalo, že im do mailboxu neprišiel mail s faktúrou a potvrdením o nákupe. Ide pravdepodobne o chybu a nie o úmyselný krok spoločnosti.
Podľa dostupných informácií na fórach Apple webu sa problém objavil ešte začiatkom novembra. Nákupy prebiehajú bez komplikácií, takisto platby, avšak potvrdenie o nich zákazníci už neobdržia. V situácii, kedy máte napríklad aktivované predplatné viacerých služieb na mesačnej báze, to môže spôsobovať slušný zmätok.
Ak vám teda faktúry za nákupy nechodia a potrebujete ich napríklad dokladovať, existuje spôsob ako ich získať. Môžete požiadať Apple o opätovné zaslanie faktúry cez Nastavenia v iPhone či iPade:
- V Nastaveniach zvoľte iTunes a App Store
- Ťuknite na svoje Apple ID a následne zvoľte Zobraziť Apple ID (View Apple ID).
- Ak vás systém vyzve k prihláseniu, prihláste sa.
- V sekcii História nákupov (Purchase History) nájdite položku, pre ktorú potrebujete faktúru.
- Ťuknite na Celková fakturovaná suma (Total Billed).
- Dolu v náhľade ťuknite na Znova odoslať (Resend).
Stretli ste sa aj vy s týmto problémom?