„Čo sa stane na iPhone, zostane na iPhone.“ hovorí obrovský billboard v Las Vegas

Blíži sa každoročná technologická výstava CES v Las Vegas. Apple v meste vystavil veľký billboard s vtipným sloganom.

„Čo sa stane na tvojom iPhone, ostane na tvojom iPhone.“ je celé znenie minimalistickej čiernobielej reklamy na stene hotelu Marriott. Ide o slovnú hračku na frázu „Čo sa stane v Las Vegas, ostane v Las Vegas.“ spolu s odkazom na web apple.com/privacy.

Čo je taktiež vtipné je fakt, že Apple je ako jeden z mála technologických gigantov známy svojou neúčasťou na CES. To však neznamená, že si chcú nechať ujsť každoročnú vlnu publicity, ktorú konferencia prináša. 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPhone 16e

Tak ako sa čakalo, Apple naozaj predstavil nový vstupný model do svojej ponuky. Firma ho však začala predávať pod menom iPhone 16e.
Apple Maps
pokračovanie článku

Apple Maps možno začnú zobrazovať reklamy

Niet divu, že Apple sa eventuálne pokúsi monetizovať väčšinu svojich služieb. No zatiaľ čo niektoré služby vyslovene vyžadujú aktívne predplatné, iné si budú musieť na seba zarobiť same, v záujme zachovania bezplatnosti.