Apple zahájil súťaž o najlepšie fotografie zhotovené na iPhone. Výherné fotky budú súčasťou celosvetovej reklamnej kampane.
Reklamná kampaň Shot on iPhone má v Cupertine už dlhoročnú tradíciu, spoločnosť s ňou začala ešte krátko po predstavení iPhonu 6. Každý rok sa vyberie niekoľko amatérskych fotiek a videí, ktoré Apple neskôr použije ako materiál na billboardy alebo televízne reklamy. Výsledky sú častokrát úchvatné.
Tento rok na to ide Apple o niečo formálnejšie a ohlásil oficiálnu súťaž o najlepšie iPhone fotografie. Svoje fotky môže do súťaže predložiť úplne každý, jedinou podmienkou je ich zhotovenie na ktoromkoľvek iPhone. Príspevky môžete nahrať na Instagram alebo Twitter s hashtagom # ShotoniPhone alebo priamo mailom na shotoniphone@apple.com vo formáte súboru krstnémeno_priezvisko_modeliphonu.
Fotky bude hodnotiť 11-členná porota pozostávajúca zo zamestnancov Applu, ako aj profesionálnych fotografov. Nájdeme medzi nimi aj šéfa marketingu Phila Schillera, vedúceho fotografickej divízie Applu Jona McCormacka, čínsku výtvarnú umelkyňu Chen Man alebo bývalého dvorného fotografa Bieleho domu, Peta Souzu.
Čas na odovzdanie vlastnej tvorby máte do 7. februára. 10 výherných fotografií sa objaví na reklamných billboardoch, v kamenných predajniach, sociálnych sieťach a ďalších propagačných materiáloch.