Vývojári aplikácií majú najnovšie možnosť zlepšiť proces automatickej obnovy predplatného a vyjsť tak v ústrety používateľom. V čom funkcia spočíva?
Novinka využíva tzv. grace period, čo je v praxi obdobie, ktoré začne bežať po neúspešnom pokuse o obnovu predplatného.
V rámci tohto obdobia má zákazník možnosť zabezpečiť si vyriešenie situácie s predplatným bez jeho straty. Apple tak poskytuje možnosť, ako preklenúť toto obdobie bez nutnosti ihneď zrušiť používateľovi prémiovú verziu aplikácie alebo služby.
Dĺžka Billing Grace obdobia bude závisieť podľa konkrétneho predplatného. Tie na týždennej báze budú mať 6 dňovú lehotu, zatiaľ čo zákazníci s predplatným na dlhšie obdobie budú mať k dispozícii 16 dní. Apple funkciu aktuálne poskytlo vývojáru pre implementáciu do ich softvérov.