Apple Online Store v Spojených štátoch ponúka nový 5K 27″ LG UltraFine monitor

Apple Online Store v Spojených štátoch od dnes obsahuje novinku. Je ňou 5K 27″ LG UltraFine displej, ktorý sa pripája k aktualizovanému 4K 23.7″ UltraFine displeju, ktorý začal Apple predávať v máji tohto roku. 

Za cenovku 1,299.95 dolárov ponúka nový LG UltraFine Displey to isté, 5120 x 2880 rozlíšenie ako predchádzajúci UltraFine 5K displej so 14,7 miliónmi pixelov a P3 farebným gamutom.

Monitor sa k Macu pripája pomocou Thunderbolt 3 káblu. Táto verzia monitoru môže byť pripojená aj pomocou USB-C, čo znamená, že LG UltraFine 5K displej sa dá pripojiť aj k iPadu Pro. Monitor obsahuje tri USB-C porty s prenosovou rýchlosťou 5GB/s. Pokiaľ sa monitor pripojí k MacBooku, je nabíjanie skrz Thunderbol 4 podporované až do 94W.

Monitor obsahuje aj vstavané stereo reproduktory, kameru, mikrofón a nastaviteľný stojan. Apple prestal predávať pôvodný LG 5K UltraFine displej skoršie v tomto roku. V máji už dokonca ani nebol na sklade.

Po tom ako predstavil Apple novú verziu 4K LG UltraFine model vznikli špekulácie, že tento 5K model bude onedlho tiež k dispozícií. Ako vidíme, špekulácie sa potvrdili. Pôvodný 4K a 5K UltraFine displeje boli vytvorené spoločnosťou LG v spolupráci s Apple a boli vytvorené pre použitie s 2016 13″ a 15″ MacBookom Pro, ktorý po prvý krát predstavil podporu Thunderbolt 3.

Apple vyvíja svoj vlastný Pro Displax XDR s 6K rozlíšením a vydaním neskôr tento rok. Jeho astronomická cenovka (5,000 dolárov) je ale pre bežného užívateľa nemysliteľná, čo v dôsledku znamená, že bude Apple naďalej, minimálne istý čas ponúkať monitory od LG.

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPhone 16e

Tak ako sa čakalo, Apple naozaj predstavil nový vstupný model do svojej ponuky. Firma ho však začala predávať pod menom iPhone 16e.
Apple Maps
pokračovanie článku

Apple Maps možno začnú zobrazovať reklamy

Niet divu, že Apple sa eventuálne pokúsi monetizovať väčšinu svojich služieb. No zatiaľ čo niektoré služby vyslovene vyžadujú aktívne predplatné, iné si budú musieť na seba zarobiť same, v záujme zachovania bezplatnosti.