Apple ako líder v segmente wearables technológií

Značka pokračuje vo svojom dominovaní trhu – najmä vďaka kľúčovým produktom ako Apple Watch a AirPods.

V treťom štvrťroku 2019 sa na svete predalo 84,5 milióna wearables zariadení a Apple patrí z tohto objemu 29,5 milióna výrobkov. Oproti číslam z minulého roku ide o 200% nárast. Značka tak drží 35% podiel na trhu nositeľných technológií.

Úspech AirPods, ktorý si v nedávnej minulosti vyžiadal aj navýšenie produkcie, nie je však jediným ťahákom. Populárnou voľbou pre zákazníkov sú aj cenovo dostupné Apple Watch Series 3. A netreba zabudnúť ani na Beats či novinku AirPods Pro.

Za Apple nasleduje Xiaomi s 12,4 miliónmi na druhom mieste a Samsung, ktorý prvú trojku uzatvára s 8,3 milióna zariadení. Pokiaľ ide o najobľúbenejšiu kategóriu nositeľnej techniky, sú to práve tzv. hearebles. Teda technológie, ktoré vnímame sluchom.

komentár
  1. Uz sa neposerte z tych AirPods. Ved je to nepohodlne ako svina – je to potrebne kazdu chvilu nabijat v blbej krabicke, a tu krabicku nabijat predtym. A ked vam to vypadne z usi niekde v plnom autobuse, pri bicyklovani v lese alebo pri prebehovani cez frekventovanu cestu, tak to je uz len zabava. Dratove sluchatka su uzivatelsky ovela pohodlnejsie.

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPhone 16e

Tak ako sa čakalo, Apple naozaj predstavil nový vstupný model do svojej ponuky. Firma ho však začala predávať pod menom iPhone 16e.
Apple Maps
pokračovanie článku

Apple Maps možno začnú zobrazovať reklamy

Niet divu, že Apple sa eventuálne pokúsi monetizovať väčšinu svojich služieb. No zatiaľ čo niektoré služby vyslovene vyžadujú aktívne predplatné, iné si budú musieť na seba zarobiť same, v záujme zachovania bezplatnosti.