Spotify sa chystá konkurovať HomePodu vlastným reproduktorom

Boom smart reproduktorov nenechal chladné ani Spotify, ktoré očividne pracuje na vlastnom reproduktore.

Vyplýva to z čerstvo vyvesených pracovných ponúk, podľa ktorých má Spotify záujem vyrábať svoje prvé fyzické produktyprepojený hardvér. Pod ním sa väčšinou myslí taký hardvér, ktorý slúži na komunikáciu s určitou internetovou službou, ako napríklad so streamovacou službou (Spotify) alebo umelou inteligenciou. Kvôli takýmto plánom boli vyvesené tri ponuky, ktoré zahŕňajú pozície prevádzkového manažéra, vrchného produktového manažéra a projektového manažéra, všetky tri spojené s prácou okolo hardvéru.

Potenciálne to však môže značiť aj vývoj iného produktu – napríklad smart slúchadlá. Čo to presne bude zač a či sa vydania produktu skutočne dočkáme, ukáže čas. Jedno je však jasné – Spotify má 140 miliónov užívateľov, z čoho 70 miliónov má službu predplatenú.

komentár
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPhone 16e

Tak ako sa čakalo, Apple naozaj predstavil nový vstupný model do svojej ponuky. Firma ho však začala predávať pod menom iPhone 16e.
Apple Maps
pokračovanie článku

Apple Maps možno začnú zobrazovať reklamy

Niet divu, že Apple sa eventuálne pokúsi monetizovať väčšinu svojich služieb. No zatiaľ čo niektoré služby vyslovene vyžadujú aktívne predplatné, iné si budú musieť na seba zarobiť same, v záujme zachovania bezplatnosti.