Boom smart reproduktorov nenechal chladné ani Spotify, ktoré očividne pracuje na vlastnom reproduktore.
Vyplýva to z čerstvo vyvesených pracovných ponúk, podľa ktorých má Spotify záujem vyrábať svoje prvé fyzické produkty a prepojený hardvér. Pod ním sa väčšinou myslí taký hardvér, ktorý slúži na komunikáciu s určitou internetovou službou, ako napríklad so streamovacou službou (Spotify) alebo umelou inteligenciou. Kvôli takýmto plánom boli vyvesené tri ponuky, ktoré zahŕňajú pozície prevádzkového manažéra, vrchného produktového manažéra a projektového manažéra, všetky tri spojené s prácou okolo hardvéru.
Potenciálne to však môže značiť aj vývoj iného produktu – napríklad smart slúchadlá. Čo to presne bude zač a či sa vydania produktu skutočne dočkáme, ukáže čas. Jedno je však jasné – Spotify má 140 miliónov užívateľov, z čoho 70 miliónov má službu predplatenú.
komentár
a teraz na kazdu blbu appku budeme potrebovat zvlast reproduktor, super riesenie..